kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

I väntan på bättre tider...

Kategori: FRÅGOR/SVAR

Min bästa vän är: världens finaste vän.
När jag borstar tänderna: tycker jag det är ganska kul..
När jag lagar mat: dukar jag hellre.
Den värsta känslan är: å-å-ångest. saknad.
Den bästa känslan är: att vara lycklig.
Jag kommer alltid vara:
mig själv
.
Jag lyssnar på: dom som vill prata & musik

Jag pratar: ibland lite för högt om olämpliga saker.
Jag tycker om: mina finaste
Kärlek är: fjärilar i magen.
Det sexigaste yrket är: byggarbetare en solig sommardag.
Det finaste som finns är: kärlek.
I somras: hade jag en alldeles för bra sommar.

Sist jag grät var: ?? 
Jag kan:
räkna ut vad x och y är!
Jag kan inte: rulla tungan.
När jag vill tänka: lyssnar jag på musik, lägger mig i sängen eller röker.
Innan jag går och lägger mig: ställer jag klockan.
Just nu tänker jag på: när jag måste göra mig klar för jobbet.
Idag har jag: legat i sängen och ätit.
Imorgon kommer jag: jobba
Jag vill verkligen: få världens finaste sommar.
Min mobiltelefon är: den bästa som finns.
När jag vaknar på morgonen: snoozar jag och tänker att ikväll ska jag lägga mig tidigt....
Beskriv dig själv med 3 ord: biiiiiiiild..!! :)

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: