kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

- 3 saker om mig!

Kategori: LIFE

Jag har fått en hel del nya läsare. WOHO och VÄLKOMMNA! (haha), därför passar jag på att ger er tre punkter om mig som ni kanske inte visste... here it goes! ;)

Jag är en person som nojar mig över det mesta. Allt från kompisar till kärleken. Det behövs så otroligt lite för att jag ska börja tvivla typ. Freakar oftast ut när jag känner att inget står rätt till och måste få veta det direkt. Men samtidigt VET JAG också att jag oftast oroar mig i onödan...

Jag har riktigt svårt för att fråga/prata om saker när det gäller mig själv. Jag har det jättesvårt med att ringa någon t.e.x (förutom min mamma då) och be om hjälp, eller bara för att få snacka ut, som sagt! Eftersom jag då tror att jag stör personen. Och varför ska andra lyssna på mina problem förr, när folket har sina egna typ! Därför skriver jag rätt så mycket i en rosa bok jag fick av J, en gång i tiden (hihi) och många gånger blir texter i låtar min räddning också...

Jag har alltid tyckt om ordet om! Att leka med tanken på vad som kunde ha hänt, vad som kan hända, och vad som kommer att hända. Kan ligga och fundera i all evighet på hur allting skulle ha sett ut, om man bara gjorde på ett annat sätt, om man bara vågade ta de chanser som dyker upp... om, och om igen....


det ni, nu ska jag faktiskt sova! Jobb dag imorgon!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: