kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

Nice shoes- wanna fuck!

Kategori: LIFE

Det där med att pendla, kan var ganska så drygt när Em eller Jo inte är med (thank god för min älskade IPhone! <3) men inte idag. Idag var det ganska så trevligt! :) Satt och snackade med en riktigt söt random kille, han frågade vad jag lyssnade på och sedan satt vi och pratade om allt! ;) Han hoppade så klart av i Malmö och det sista han sa till mig var; fortsätt att vara så himla härlig som du verkar vara så hoppas jag på att vi ses igen! Hihi, dog lite där och visste inte vad jag skulle säga; så jag fick fram ett; tack och sedan kom det... Ni vet det dära som fastnar i ens huvud i många timmar efteråt och man frågar sig själv; vad fick jag det ifrån? Why, why?? Goooood why? Haha, men han skrattade bara åt det och sedan som sagt, så hoppade han av! Men har killen snygga skor, så ska man väl säga det? Haha! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: