kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

It all fades away in the end...!

Kategori: LIFE

Smått chockad över att jag ens tryckte på "skapa" knappen här på bloggen. Saknar att skriva. Som tusan. Ibland. Idag är jag däremot en gladare tjej. Vet inte riktigt vad som hände igår. Men humöret var lite som livet brukar vara dvs; Upp och ner. Lyckades även förvåna mig själv genom att nästan försova mig imorse. BRA där kinga. 20 minuter senare sitter jag nu här, sminkad och klar och väntar på att tåget ska stanna i Köpenhamn. Efter att jag har sålt lite kläder och så ska jag träffa E. Jag kommer perfekt till middagen som hon ska bjuda på. M-Y-S! Imorgon är det Kristi himmelsfärdsdag och då tar vi ledig från jobb det gäller även fredag för min del. Kommer snart tillbaka, men tills dess... <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: