kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

Det är så jag säger/ser det!

Kategori: LIFE

Livet inom mig känns så bra mycket bättre när man ser andra lyckas. Helt enkelt se att andra må bra. Har helt ärligt talat aldrig förstått mig riktigt på hur man inte kan vara det. Nyfikna är vi allihopa men oftast finns där ingen glädje som visas för personen det går bra för ändå. För alltid ska det vara någon som ska ge en spydiga kommentarer, någon som puttar ner en på marken när man själv är gladast... Även om det känns som livet passerar som ett snabbt tåg ibland, även om jag ibland är världens förvirrande person så hoppar jag av glädje varje gång jag får höra något positivt som har hänt! Önskar att folk var lite mer så... Med detta vill jag också säga att jag tycker ni ska gå in och följa S's blogg. Kolla in hur underbart mysigt hon har det. Det gör ni på; ninjabob.blogg.se och till dig Imeli; Life is not where you have been, but where you going! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: