kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

Boys!

Kategori: LIFE

Jag kunde inte somna igår så jag tog fram min bok och en penna och började klottra lite:

Killar måste ha muskler.
Varför är det så att många tjejer drägglar över tvättbrädor & muskulösa armar. Killar ska träna upp muskler = lyfta tunga vikter. Sånt jag själv tycker är jobbigt på riktigt. Jag föredrar faktiskt en kille som har en "normal" kroppbyggnad ( men som ändå tränar) än en kille som ser ut som han har två feta meloner under armarna! ;)

Killar måste alltid vara "stora skeden".
När man ligger och myser eller ska sova så är det faktiskt så att jag vill vara den lilla skeden. Inget snack om saken! DET ÄR JUH sååååå MYSIGT!

Killar måste tycka om öl.
Varför är det okej för en tjej att dricka söta drinkar, alkoläsk eller cider, mendans många tjejer tycker att killar ska dricka öl. Det är bara är så och om det inte är så - så är det konstigt och inte speciellt coolt. Jag bryr min inte, drick du vad du vill men gör det med måtta för att extremt FULLA KILLAR som inte kan bete sig är fruktansvärt jobbigt och väldigt oaktraktivt! ;) 

Musikaliska killar;
Ärligt talat, vilken tjej skulle inte smälta när pojkvännen spelar gitarr eller sjunger om olycklig kärlek/kärleken till en själv. oh, oh, oh... GABE´SAPORTAAAA!! ;)

Snälla killar vs Badboys

Den här tänkte jag riktigt länge på. Vi tjejer faller för bad boys, men samtidigt vill vi ha en kille som ska vara omtänksam, romantisk och snäll. Jag förstår ibland faktiskt helt ärligt inte riktigt hur det ska gå ihop. Hur jag tänker där; En bad boy till det yttre, men en snäll boy till det inre? FINNS DET ENS?????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: