kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

Saker jag stör mig på!!

Kategori: LIFE

1, Måndagar; Den värsta dagen på hela veckan och så länge jag lever kommer måndagar aldrig bli min favorit dag.

2, Hashtags på instagram; yess, jag använder det själv (iknow) Men jag använder typ max 10 st som beskriver bilden. Men vad fan är instahub, iPhonenesia osv för någonting? Och vad gör dom där tillsammans med 20 tals andra meningslösa tags som inte har någonting med bilden att göra?

3, Respektlösa kunder; hur svårt kan det vara att hänga tillbaka tröjan man har provat på galgen igen. Lägg den på stolen, ge den till någon som jobbar där. Häng tillbaka den på plats (ha, händer typ aldrig) men kasta för fan inte kläderna på golvet som om det vore skräp. Kom ihåg att tröjan är först din efter du har betalt den...

4, Att jag inte kan "rensa" min facebook logg utan att förlora en massa bilder jag vill ha sparat!!

5, varje gång jag säger att idag ska jag lägga mig tidigt, men gör det ändå inte! :Ppp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: