kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

Nu kör vi - igen!

Kategori: LIFE

Okej, eftersom där är personer, ehm, okej, jag ska vara helt ärlig, där är två styckna (haha) som har frågat om jag inte ska börja blogga igen, så tänkte jag att det kanske ändå var dags att ta upp detta igen. Jag vet själv innerst inne hur mycket jag suger på att hålla detta till liv, jag har juh provat hur många gånger som helst. Men åt andra sidan saknar jag detta med att sitta och skriva. Ord för ord. Helst om djupa grejer till vardagströttheten till att bjuda på musikälskade toner till att även också bjuda på löjliga (enligt mig dock fina) "jag tror jag är en wannabe mästarfotograf" bilder från instagram!

 

Om jag nu är tillbaka här på hel tid. Om jag nu blir en känd bloggerska som kommer tjäna xx antal miljoner. Det vet jag inte. Men en sak vet jag. Att det är rätt skönt att ligga undertäcket. Rensa tankarna lite. Vare sig om morgonsolen skinner eller om månen lyser in genom fönstret och bara på rekordsnabb tid dela med sig av... Just det...bara vanliga enkla ord! :D

Xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: