kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

Yolo?

Kategori: LIFE

FREDAG. Hela världens favorit dag. Dagen man har gått och väntat på hela veckan. Gillar den också när jag vet att jag har en ledig helg. Det är en riktig Halleluja moment när man inser att man har två lediga långa dagar. Lördagar och så då på söndagar.
 
Jag kom på mig själv att tänka på att det var nu ett tag sedan jag var ute och var sådära odrägligtsvinigtfull, det är faktiskt flera månader sedan. Den dära lördagskvällen för två veckor sedan då kvällen slutade med att jag fick åka in till akuten för att sy 3 stygn (och den har fortfarande inte läkt färdigt) på handen räknas inte med här, HAHA!!  Mina lördagar/söndagar har bestått av allt annat än bakfylla. Söndags ångesten brukar vara där, men det är mer pga av att måndagar kommer efter söndagar. Och Måndagar, vet alla är den sämsta dagen i veckan.
 
För några år sedan hade jag inte missat chansen till att ta varje lediga tid till att vara ute i kaoset. Skaka loss på någon högtalare, vara ute i vimmlet liksom. Sådära cool ni vet. Fått träffa en eller en annan. Men inte nu längre. Och det av något, känns bra. (för visst är det samma skit varje helg, JO, FÖR DET ÄR DET, jag fick det bevisat den dära lördagen som inte skulle räknas med här) Sålänge inte någon annan erbjuder mig en ovanlig fredag/lördag så trivs jag bäst med att ha en lugn "nördig" helg. Ensam eller med någon!
 
Xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: