kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

#2015

Kategori: LIFE

På vägen hem igår, så fick jag en större lust till att bara trycka på logg in knappen och bara skriva av mig lite. Som ni tidigare vet går det hära mycket i perioder. Varför det är lättare att göra det i en blogg, såhära öppet vet jag inte! 

Det har gått xx antal månader sedan sist. Minns jag det rätt, så var det i mars?! Och bara det känns som flera tusen månader sedan! Vi gick mot ljusare tider, när jag skriver detta så är det redan mörkt ute, folk har redan glömt bort att julen precis har varit  och förberedelserna för det nya året står på tur! Nja, kanske inte riktigt. Men lite så har jag det...

Ni kanske minns att jag skålade in detta året med att säga att 2014 skulle dra åt helvete och det nya året skulle bara bli det bästa året ever? Jag skulle göra att det blev så! På ett tak, med rosé i glaset eller var det champagne? Äh, skitsamma. Det är mindre viktigt. Nu såhära i slutet av denna december månaden kan jag juh redan säga att det är det! Bästa. Jag vet inte om det beror på att många säger att 30års ålder är den bästa åldern här i livet eller om det bara är så att jag bestämde mig för det och samtidigt skickade en massa positiva vibbar till universum som sedan skickade en massa positiva vibbar tillbaka! Sånt jag tror på, men vad vet egentligen jag...?!

Jag har iaf fått resa sex gånger i år. Varv tre av dem utomlands! Resten inrikes. Har som sagt hunnit fylla 30, blivit moster för 3:e gången till ännu en liten flicka. Men även fått äran att följa utvecklingen av min allra bästa kompis graviditet och därav också fått äran att få ha fixat en babyshower för första gången i mitt liv. Det har varit en del turer i naturen/ute. Även flytt. Har även fått uppleva 2 konsertupplevelser, båda gav mig gåshud! En massa biobesök, ett av dem utomhus med en filt runt kroppen som värmde mig, popcorn från en påse och filt på gräsmattan som underlägg. Jag har vågat på mig maträtter som jag aldrig hade kunnat tänka mig att äta innan, läst en hel del böcker och lärt mig en massa nytt genom det...

Samtidigt medans allt detta har hänt har jag även bråkat en hel del med mig själv. Jag ska inte ljuga. 80% av detta året har som sagt varit bäst. De andra 20% vet mina Twitter följare mer om! (Haha) Jag har gnällt, åh, vad jag har gnällt, gråtit och tyckt att livet är bajs. Visa dagar mer än andra dagar och vissa månader mer än andra. Men det är bara så jag är ibland. Det är bara så vi/människor är ibland! Ibland känner man för mycket och det är okej...

Medans jag skriver detta är det bara 4 dagar kvar av detta året, jag kommer skåla in det ny året med champagne och skicka dubbelt så många tacksamma & positiva vibbar till universum än någonsin och se till att JAG (för ingen annan än du kan göra det, och detta året är ett bevis på det) får ännu ett bra år...!! 

Xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: