kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

#minstoradag

Kategori: LIFE

Mitt liv just nu, känns mer som en dröm än verklighet. En bra dröm. Och jag vill inte vakna upp. Eller så vill jag. Varje dag. Vid din sida! Med denna känslan!

Jag fyllde 30 igår. Ingen big deal egentligen. Om man inte heter Kinga. Men från morgon till kväll. Vart den så himla perfekt. Och många gånger under dagen, kunde jag inte låta bli att stanna upp och tänka. Detta är inte sant. Detta händer inte mig. Man kan inte ha så mycket tur på en och samma dag. Vecka. Månad. Jag ville skrika ut till hela världen hur lycklig jag är. Hur du & ni får mig att känna mig. Men den dära bubbliga känslan som finns i ens kropp är så svår att beskriva. Ord känns inte tillräckligt. Jag kunde bara liksom le. Skratta. Skutta omkring. Torka bort lyckotårarna när den bubbliga känslan blev allt mer stark och jag mer tom på ord!  

Av hela mitt hjärta. Detta är till dig. Tack för att du är just du. Att just du får mig att känna mig så speciell. Att just du får mina dagar till att bli ännu bättre! Bubbligare. Lyckligare. Och varmare.

Xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här: