kiiinga

- Born to fight, born to kill, born to rule your world!! :D

Facebook!

Kategori: LIFE

En snigel går snabbare än vad min data gör just nu, vilket är så sjukt irriterande då mitt tålamod för sånt inte går ihop. men Tjena, jävla skitdata! Och nu när jag ändå är igång och dissar; så kan jag lika gärna fortsätta; 

FACEBOOK! En sån sjuk beroendeframkallande sida som har spårat ut. Kanske inte för personen som gillar att snoka, då det måste vara rena ramma guld-landet! :) Men visst har vi alla någon vän som ska ange tuuuusen personer på facebook som sina döttrar/pappor. Någon som TAGGAR varenda person dom har på sin vän lista på en bild de har lagt upp, bara för att se så himla POPPIS ut. Det är också grymt irriterande med människor som delar med sig av - vad dom har ätit, hur många gånger dom har bajsat och gud vet vad. Gärna sådära hundra tuuuuuuusen gånger per dag också. Ännu en gång, GRATTIS!!! ;)  OCH det dära med att PUFFA varandra, låt bli och PUFFA på mig. Jag vet inte ens vad det betyder! Och, och, och alla dessa spelförfrågningar ........  HAHA! No offense vänner. Jag älskar facebook, jag GILLAR ER (<3). Det är liksom min morgon, eftermiddags och kvälls nöje. Men helt ärligt nu, går det hela egentligen inte bara ut på att skryta numera?? ;)

- Gör som jag, börja blogga! Så kan vi gilla varandras bloggar istället! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: